Helt osammanhängande tankar idag

-Facebook förstör mitt liv, igen. Mitt fel? Kanske. Jag är osäker på vad som är mitt fel när det gäller sånt här. Men God damn det känns fortfarande. Ja, sånt hänger kvar, lev med det och spare me the moralkakor för jag. gör. mitt. bästa!
-Jag (Åsa egentligen) fann Biankas efterträdare och jag har nu motvilligt erkänt att det är en grabb. Vad han heter återstår att se.
-Synopsis-fika med Åsa och Anna, gotta love it. Så skönt att ha folk att naturligt bolla idéer med.
-Vi pratade om John Ajvide Lindkvist i skolan idag och herregud, the Flashbacks. Jag hade glömt att jag kunde så mycket, fast jag inte kunde någonting. Hej 2010 jag har inte saknat dig alls faktiskt go hide in a corner please.
-Jag borde få ihop en deckare, så det här lilla förvirrade får vara över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0