How can you call yourself a daughter?

Tiara: Just what I thought.;)
Olle: Haha, helt sant! Jag pratade dock om sådana senare.:)
 
Fredagsnatt i Lund. Det regnar. Hej fönsterkänsla. Maria Mena som leker med auto tune på bästa sätt förstör detta, och tur är väl det. Jag trivs inte i fönsterkänsla. Det är bara fel. Tänker på en massa grejer. Tyckanden och sånt mög. Men ja ikväll var jag på bio med mina föräldrar och såg "vi är bäst". Bra grejer! En av tjejerna, Hedvig om någon undrar, blev min idol i livet typ. Allmänt fin film med nyanserade karaktärer och allmänt fin känsla om än lite jobbig ibland. Nu: Natten på hotellet. Den perfekta låten att lyssna på när regnet smattrar. Så är det bara. Något jag skulle skriva poesi om, om det funnits något att skriva i en faktisk dikt. Det gör det inte. Jag borde verkligen gå och lägga mig nu egentligen. Det ska jag nog också. Ville väl mest säga hej och sådär. Sjukaste: Imorgon (idag) har jag ingenting att göra. En sån lördag har jag på riktigt inte haft sedan jag flyttade. Detta måste åtgärdas, så är det bara. Vet inte hur, men det får vi väl se antar jag. Så, ja, god natt och allt sånt fint.

Kommentarer
Postat av: Anna

Blir du sysslolös kan du ju alltid "chilla lite med livet", så är du förberedd inför nästa helg! :)

2013-10-26 @ 08:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0