Instead of sleeping, I give you this

Det blev en bra dag idag till slut. Eller igår om vi ska vara såna vilket vi ska vara om vi är till exempel Linus vilket vi inte är...om vi inte är Linus. Jag är i alla fall inte. Men idag har jag varit på en lång promenad med pappa och Lukas, under vilken vi hade min-sm i titelmatcher. Båda var väldigt bra, så vem som vann är oklart. Vi köpte sen mat (asiatiskt, igen, på riktigt sjätte gången den här månaden what is happening to me) och sen hände det inte så mycket. Jag pratade med Hannah och fick veta, dock inte av henne, att en av mina låtar verkade biblisk. Jo, "our father" är ju en titel med vissa asosiationer...nu när jag tänker på det. Nu måste jag dock sova, innan klockan hinner bli två igen. God natt.

Kommentarer
Postat av: olle

Förstår inte hur du inte tänkt på det.. men men.. men de kan ju börja sjunga den i kyrkan istället för den där tråkiga gammla bönen, som är typ 2000 år gammal, här ska vi modernisera kyrkan. :)

2013-10-27 @ 09:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0