Katten & klumpen

Sandy: Aw, vilken fin kommentar och ja, jag tänkte faktiskt också på det där med skrattet. Kul att du märkte det.:)
 
Igår mådde jag, som ni kan ha märkt av förra inlägget, inte vidare bra (OBS inte psykiskt). Ändå tog jag mig till Malmö för att umgås med gänget, som numera också innefattar Mikka. Vi invigde henne lite sådär utan omsvep. Vi åkte till burger king och drack milkshake, vilket nog var precis vad jag behövde, innan vi åkte hem till Isa och pratade om allt möjligt mystiskt. rubriken syftar på smileys som Isa alltid skickar, men som jag tyckte lät som ett barnprogram. Klumpen skulle enligt Elin vara rysk och prata som Tatiana. Katten, jag älskar dig!" sas av oss två en del gånger. Nu hinner jag inte skriva så mycket mer om någonting, och det är bra för jag har inte mer att säga i alla fall. Nu ska jag städa, och det är viktigare än vad ni är. Säger vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0