The demon is an old friend you cannot free me of

Maria Mena, jag älskar dig på riktigt. Jag ville bara säga det. Bara den rubriken...ja. Hursomhelst har dagen varit...underlig. Vi skulle "göra något med Shakespeare", typ i alla fall. Vi började jobba med någon slags teater baserad på "trettondagsafton" (aka she´s the man), men som sen spårade ur och handlade om oss och att vi skulle gifta oss med varandra...rather priseless. Detta blev det dock inget med, så vi gjorde en barnbok med djur istället. Vårt nya ord är "snigelgrevinna". Världens bästa ord, no doupt about that.
 
Har nu på kvällen läst en sjukt deppig bok och handlat godis med Åsa, Anna och Johanna. Jag hann också med ett telefonmöte på sju minuter ("är det så här det nya syd ska jobba?") och fick ett fantastiskt möteschema av diktatorn där punkten "chilla med livet" ingick. För att han är bäst och allt sånt där. Nu lämnar jag er här åt ert öde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0