But I was not honest, I was not healthy

Nejmen hejsan!
Ett riktigt inlägg, vad sägs om det? Igår hade vi tråkiga lektioner och jag var lika dryg som alla andra måndagar. Måndagar har verkligen blivit min sämsta dag sen jag flyttade hit. Eller nej, torsdagar kan nog tävla...well. Jag åt sen äkta lundensisk mat (hej pappa jag saknar rävåsisk matlagning bara så du vet) och tog viktiga beslut. (när jag är så där kryptisk låter jag som Berny Pålsson why is my Life so tragic) Som tur var fanns diktatorn där oc hstöttade mig genom allt, utan att någonsin egentligen säga vad jag borde göra. Istället satt han bara och berättade för mig hur cool jag var och att solen hade mig som idol. Han går inte alls till överdrifter, nej inte alls. Men det är okay, det får man göra.:)
 
Idag är jag sjuk. I alla fall sjuk-ish. Jag var lyckligtvis ledig, så det var ingen fara. Ändå iriterande att ha en ledsen hals när man ska sjunga. Bleh. För övrigt känner jag mina hjärtslag genom bröstet. Det ska man inte göra va? Fast nu gör jag inte det längre. Bra. Det får vara slut med inlägget nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0