Det är ingen dag imorgon

Sååå...listinlägg om bokmässan. För på något annat sätt kan jag inte uttrycka mig. Detta hände:
-Vi roadtripade och lyssnade väldigt mycket på Rolling stones. Det kan man ju också göra.
-Jag följde med Åsa och Anna var de än skulle, för att därför.
-Vi lyssnade på en debatt om politisk journalistik. Blah.
-Vi pratade om digital publicering med en random och mycket trevlig grabb.
-Vi åt veganska kakor och vandrade runt bland montrarna.
-Jag var konstig som vanligt och misslyckades ofta med att tänka.
-Jag var och är fortfarande sjukt förkyld.
-Mjuk pepparkaka till frukost är underskattat. Nej detta hände inte på bokmässan utan idag.
-Detta hände dock på mässan:
Jag: Det känns som om det jag säger inte hörs.
Åsa: Va?
...Djup ironi där ja.
-Rubriken uttalades också av Åsa, tror jag. Så idag är ingen dag. Jag är jävligt bekväm med det, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0