And I don´t know how you get over someone as dangerous, tainted and flawed as you

Ni gillar listinlägg va? Bra, för häär kommer ett!
-Vi har dramatik/dramaturgi med Anders Nyman och det går jäääävligt fort.
-Samtliga är fullkomligt slut i huvudena men det går lika fort ändå.
-idag ringde jag mitt jobbigaste samtal ever. Jag ska aldrig mer ha makt alls, om jag får välja.
-Idag skrev jag klart två låtar! Deadlines är väldigt bra tydligen.
-SJ är dumma i huvudet. Nej jag pratar inte om förseningar och det kommer jag inte göra heller.
-Inuti känns det mest bra. Intressant. Nygammalt.
-Nu ska jag och Johanna Lindbäck ha sällskap en stund innan jag sover. Snart Lund. Snaaaart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0