Ingrid slog sig på bänken

Idag, mina kära vänner, blev vi klara med den berömda kollektivromanen! Vi satt kvar till sju ikväll, men den är klaaaaar! Och det har varit en bra dag. Inte det minsta intensiv. Eller jo, i början. Jag var ju helt sentimental när jag bloggade sist, och väl i skolan var jag speedad. "Vad du är positiv idag!" kommenterade Sophia, och det var jag ju. Jag gjorde diverse utrop och gav ut poäng till höger och vänster. Sen lugnade jag ner mig och dagen blev bättre. Det kan ha att göra med att jag blev bjuden på en burk cola av Johannes. Han är en bra sak, uppenbarligen. Rubriken är en felskrivning av just honom, som vi andra hade btrutalt roligt åt. Men vi har ett slut, och både jag och Åsa blev tårögda. Så nu ska texten sättas och skickas till tryck. Exciting! Så, bra dag. Jag behövde den, känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0