Att älska dig är ingen hobby, det är en livsstil

Igår glömde jag nämna att Anders Nyman faktiskt är farbror till Pontus (och Jonathan) Nyman. Hur sjukt? Honom hade vi idag också och fy fan vad trött jag var. Kan bero på kaosdrömmar om självmord och en försovning, men ja. Vi skrev teatergrejs och mitt blev bra skit ändå tycker jag. Så tog den intensiva veckan äääntligen slut. Fast jag kommer sakna att ha drama, sjukt mycket.
 
Sen åkte jag till Luuund! Där träffade jag pappa (sjukt länge sen måste jag säga!) och vi åt en myyyycket efterlängtad lunch på acian express innan jag åkte till Malmö för att fira lilla Isa. Detta gjorde vi med Olle, Micke och en Alice som var främmande för mig, men mycket söt. Hon var dock ännu tröttare än jag, så hon fick åka hem ganska tidigt. Vi pratade om olika grejer, försökte oss på några misslyckade aktiviteter och åt mat på "da plaace" där vi oftast äter. Jag åt...pommes. Bra och sådär. Men fy fan vad jag har saknat Olle och Isa. Det är helt enormt! Och alltså jag är så trött. Hej Lund, kan jag sluta med och säga, jag älskar dig bara så du vet. Och rubriken är från Micke till Isa. That´s true love.;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0