Vi ska ändå dö snart

Diktatorn: Tack själv, det var awesome! Aaaa!<3
 
Rubriken är titeln på vår kollektivromaaaan! Ni kanske kan spontangissa vem som kom på den. Om inte så kan jag meddela att det var jag. Sjukt nöjd, är jag. Det blir dock en lite creepy rubrik, för idag såg vi en föreställing om självmord. Författaren, Elin Mårtensson, föreläste för oss och var helt underbar. Det var ganska jobbigt, men väldigt fint också.
 
Ikväll har jag chillat med livet, sådär som jag gör, och varit en aliteration: popcorn, päronsoda och podcasts. Och paj, men det var innan när jag åt middag. Jag borde äta mindre paj, men det vill jag inte. För övrigt känns det sjukt weird att dricka päronsoda ur burk. Jag är helt övertygad om att det ska vara alkohol i den, men så är det inte det. Chocken, alltså. På tal om chock har en massa chockerande saker berättats i skolan idag. Våra lärare och klasskompisar är inte som man tror, kan jag säga. Och nu är det kaossent. Så kan vi inte ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0