Life´s too short to even care at all

Diktatorn: Det gjorde jag!:D
 
Vilken deppig rubrik jag har. Riktigt så deppig är jag inte. Mest uttråkad. Det har jag varit i princip hela dagen. Det enda produktiva jag har gjort är att åka och handla mat med syster. Det var inte särskilt produktivt alls. Men det var väldigt gott, so yay. Jag har också hört världens obehagligaste låt (dockor-Emil Jensen), druckit cola vilket jag inte gjort sen i måndags (succesivt överkommer jag mitt missbruk yay) och haft ont i nacken vilket är a first i mitt liv. Alla andra har konstant ont i sina nackar och nu fick jag också det. Jag känner mig som en tönt. Man kan väl ha ont på något coolt ställe liksom? Det coolaste jag har är min bihåleproblematik. Det är inte särskilt coolt alls. Jag använde till och med ordet "problematik" för att det skulle låta coolare. Det gjorde det inte utan bara jättekonstigt. Men att säga att jag har slemm i halsen och att det trycker på mina ögonbryn hela tiden är liksom inte lika fancy. Så, nu har vi pratat tillräckligt om detta för ungefär all framtid känner jag. Jag är trött och borde sova, men det känns som om det var något att jag skulle skriva. Jo, jag glömde en sak igår och det var hur jag skiljde på Jane Bond och Emma Carolina genom att ha på mig en jacka när jag var sångerska i JB och inte annars. Detta var mycket viktigt för mig kände jag. "Den här jackan har inte ett symboliskt värde för någon annan än mig", konstaterade jag vid något tillfälle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0