Please dear therapist, tell me what to do

Men alltså. Kan jag inte blogga på rimliga tider en enda gång denna sommar eller? Det här är ju löjligt!
 
Idag har varit en bra dag. Bland annat för att jag träffade Jolanta...dock för sista gången! Jag kommer att sakna henne, men någon gång måste vara den sista ju. Vi pratade om hur jag är ett bokexempel på utveckling, sommarens scoops och hur stabil jag faktiskt är nowadays. För det skulle jag ändå säga att jag är. När jag åkte därifrån fick jag en överraskning: The christian guy is baaack! Jag vet inte om ni minns honom, men han körde mig ganska ofta för ungefär två år sen. Han fick då höra mig sjunga och sa att jag var för stor för Sverige och annat fint. Nu sa han att han hade tänkt mycket på min röst och att han sällan hört något liknande, och nämnde både Tony Braxton och Beyonse som jämförelse. That shit is insane.
 
Ironiskt nog hade jag sen en katastrofal sångdag på repet. Men jag gjorde mitt bästa och saker sitter ganska bra. Transparent är fan the shit. På kvällen hände inte särskilt mycket. Mat var väl det viktigaste. Mat är viktigt och jag är hungrig igen. Men nu ska jag sova, så mat får vänta tills imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0