ska vi ta nästa låt nu?

Blue: Ja, det kanske jag gör? Lite oklart om vad, men hela det där inlägget är ju oklart. Men om du förstod är det ju bra, för jag gjorde det inte. Eller...okay jag minns inte ens vad jag skrev. Men vi har ju tre dagar på oss att prata.<3
 
Jag har haft en lugn helg i min ensamhet. Återupptäckt spoken Word poetry och Andrea Gibson i synnerhet, mått ganska dåligt (like you couldn´t tell) och sovit jättemycket. Så klockan är typ tio just nu i min värld. Det är jätteförvirrande. Idag kom mamma och pappa hem och vi repade (nu lät det som om pappa var med och repade...det var han inte). Rubriken var vad vi sa när några inte kom överens (oftast jag och mamma) för att komma vidare, och vi skrattade en del åt det. Men det var ett jättebra rep! Den andra låten, som jag av någon anledning fortfarande inte berättar om för er, blev äntligen mer logisk och framför allt trummorna klickade äääääntligen. Det är ungefär det som har hänt. Tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0