This lamb...is raw.

Igår var jag på möte med mina lärare på universitetet. Det gick typ bra. Jag var också på bil-äventyr med syster där hon försökte köpa post-it-lappar (felplacerade bindestreck?) vilket väl gick sådär. Ändå trevligt. Vi tittade också på masterchef, av någon anledning, och rubriken är därifrån. Vi pratade ganska mycket om det där lammet.
 
Idag är en skitdag. Jag hatar ungefär allt och livet är ganska miserabelt. Den här sommaren är ganska miserable, på ett sätt. Det känns som om hela min sociala samvaro har vittrat sönder. Mest pretentiösa meningen ever, men det är ju så. Och jag vill inte bo här. Jag vill inte vakna helt tom utan att ha någon mening med dagen, ens när jag har det (idag är ju en jätteviktig dag for fuck´s sake). Jag kan inte get my shit together. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0