Come to the dark side, we hug you!

Hej och allt sånt!

Nu är vi i det riktiga Miamas, och det har vi utforskat de senaste två dagarna. Igår började vi med att äta frukost på ett ”hipster-ställe”, där man bland annat fick dricka juice ur en syltburk. Ytterst intressant. Sen gick vi. Jättemycket. Vi tittade i bokaffärer och andra muppaffärer, och åt lunch på en kubansk diner för att varför inte. Det var absurt varmt, så jag minns inte riktigt vad vi faktiskt gjorde när vi gick. Eh, ja, givande. På kvällen spelade vi ”scategories” och jag vann för jag är obviously awesome. Med ett poäng men ändå.

 

Idag…kanske jag kommer ihåg fortfarande eventuellt. Jag minns att vi åt en awesome frukost! Både ägg, bacon, pannkakor och toast, för vi är ju i USA ändå. Sen åkte vi till Miami beach och där är vi nu. Vi har gått runt på den extremt crowded gatan vi bor i närheten av, som är någon slags massiv shoppinggata. Vi såg något så unikt som en opera-gatumusikant, som Syster ansåg var gudomlig. Vi åt tyskt (ja jag minns bara vad vi äter okay) och nu ikväll har vi sett sista Harry Potter-filmen som råkade gå på tv. Rubriken kommer såklart från detta, liksom följande:

Jag (efter the princes tale): Det här är det sorgligaste i hela väääärlden!

Syster: Va, varför? Allt blir ju bra sen!

Mamma: Det blir det ju inte! Alla är ju fortfarande döda!

Syster: Vilka då?

Mamma: Alla som dog! Tonk och honk och Freddie och alla!

 

När Harry pratar med the snitch och ska dö:

Syster: Vad gör han? Ska han äta den?

 

God natt allihop. Giv mig internet så jag kan publicera snarast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0