Fear not, said the angel

Jag kan ha citerat bibeln precis? Ibland gör jag det, tydligen. Sån kan jag vara vissa dagar. Men mest har jag varit jättearg lately, för att folk är så otroligt...mänskliga. Inget särskilt, bara eh, folk. Men idag kompleterade jag min analys, which is awesome och dessutom hade jag en debatt om tomten. Jag var för att han fanns. Jag preachade om fantasivärldar och superhuman grejer, och det var väldigt kul fast ändå ganska hemskt för alltså debatter, meh. Fast folk har haft ganska roliga debatter och varit agressiva och bra. Vad ska jag mer säga om mitt lilla liv? Inte mycket. Men ibland gillar jag att kika in och bara visa att jag finns, så att ni har koll på det liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0