Någon slags variant på listinlägg, med andra ord random tankar från mig utan sammanhang för sånt är töntigt

Allt jag kan tänka på är läsk. Jag vill bara dricka läsk exakt hela tiden. Jag kommer på mig själv med att skapa olika strategier för att dölja hur ofta jag dricker läsk för andra i min omgivning. (Därför bloggar jag om det...eh, va?) Jag vill bo själv nu så jag kan dricka läsk jämt. Och bli ohälsosamt tjock och få hjärtproblem och tandproblem och allt annat man kan få av det. Meeen ändå.
 
Jag ska skriva min a-uppsats om the dixie chicks-skandalen. Hur awesome är inte det? Eller ja, det är jag och Linnea som ska skriva den, vilket bara gör det hela ännu mer awesome.
 
In other, unrelated news: Jag är ungefär världens sämsta vän. Så här är mitt liv:
vän 1: Skriver till mig och vill reda upp konflikter och allt vad det är
jag: Är en douche
vän 1: fortsätter ändå
jag: Ignorerar för jag orkar orkar orkar inte med detta
vän 2: Ringer
jag: Svarar inte för att...det är sån jag är, I guess
senare
jag: Ringer tillbaka, sjukt nog
vän 2: Bjuder in mig till ett gig
jag: Säger att jag kanske kan komma, för att sen instinktivt börja komma på förhinder...för att...jag vet inte?
Vän 2: Har inte gjort någonting whatsoever för att förtjäna detta
vän 1: Har väl inte heller det egentligen
jag: Är återigen en douche ca jämt
 
med detta jätteuppmuntrande och glada ord ska jag gå och dricka vatten så jag slutar tänka på läsk. It's Worth a shot, right?

Kommentarer
Postat av: Blue

Eller så är det så att dessa vänner inte ger dig så mycket egentligen. Det kan faktiskt vara så. Du behöver inte vara vän med alla som vill vara vän med dig.

2014-12-03 @ 12:49:15
URL: http://overkills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0