Steer clear of disaster

Annoushka: yaay jag citerade rätt och grejer. Fast...ja, helgens. Men året är snart slut så årets-priser kändes liksom rimligt.
 
Igår hade Jane Bond ett awesome rep. Vi spelade vår nya låt, som är allmänt bra bara så ni vet, och sen gjorde vi om vår gamla låt the final game till en jazzlåt. Jag bestämde mig mitt i låten för att nej vet ni vad, nu är det dags för ett vocals-solo! Så ett sånt blev det, och det var kul för jag kan knappt sånt. Sen i övrigt har jag uppsatsat, kaosat över uppsatsen, fördrivit tid, samlat ork, räknat ner dagarna tills jag lämnar landet och får sooova och seeemestra. Dagarna går sakta. Men nu är den här äntligen slut! Yaaay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0