this is not just a song, I intend to put these words into action

Blue: Point, I guess...åtminstone ibland.
 
Idag har jag inte gjort någonting yaaay. Ni får vänja er vid denna typ av bloggande, då hela nästa termin lär spenderas på ett liknande sätt. Jag får helt enkelt hitta saker att blogga om. Det enda jag faktiskt gjort idag är att handla med pappa. Vi köpte 6 bananer för ynka 14 kr, och av dessa (eller ja, hälften av dessa) gjorde vi banan- och chokladmilkshake. Logiken kring chokladen var ungefär såhär:
Pappa: Oboypulver blir lättast. Två eller tre skedar?
Jag: Jag har absolut ingen aning.
pappa: Okay, då tar vi fyra då.
 
Rimligt. Den blev hursomhelst god. Vi köpte också praliner, men det var enbart för att lådan (tydligen) var brutalt snygg. De var, för att väga upp bananerna, väldigt dyra. Men också goda. Har jag nämnt att min pappa är min största enabler i mitt kraftiga socker-missbruk? För det är han. Därför är han awesome. Så...igår bloggade jag och läsk, och idag om milkshake. Great. Men! Jag har faktiskt pratat med Hannah också idag. Hon var väldigt vettig och sa bra saker när jag var fullkomligt osammanhängande. Standard, ändå. Nu får det vara, för mina händer skaver för mycket för att skriva klokt. borde göra något åt det där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0