and for this I´d go to war

Min tolfte låt är klar! På svenska dessutom (jag har saknat svenska okay) och dessutom innehåller den jättemånga dur-ackord. Självklart går den i moll, för hur skulle det annars se ut, men ändå. Det slog mig precis att jag skrev i den här bloggen precis i början (december 2007 kanske det är) att "jag vill skriva en låt i moll någon gång." grattis, Emma, du har uppfyllt en dröm. Typ. Fast jag undrar om du hade gillat dina egna låtar om du hört dem som trettonåring. Jag är skeptisk.
 
Idag har ytterst lite hänt. Jag har provat delikatessen grädde med oboypulver, serverat i mugg (gott faktiskt), pratat med Hannah, varit i skolan såklart, läst jättemycket och varit på en ica-roadtrip med the usual suspects för att införskaffa cola. Alltid bra grejer känner jag. Och så har jag alltså skrivit klart låtdjäveln. Jag är mycket glad för detta. Och nu ska jag faktiskt få ihop dagens uppgift, så det så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0