And I don´t believe you meant it when you said you couldn´t love me

Det blir inte ett inlägg som matchar rubriken. Det är ni nog alla glada för, kan jag gissa. Det blir ett inlägg om igår istället. Det är mycket roligare tycker jag.
 
Jag började dagen sent (okay lika sent som idag men ja) och chillade väldigt mycket med livet. Jag åt mat och lyssnade på podcasten "allt vi säger är sant", som är min nya bästa grej ungefär. Det är en podcast om ungdomslitteratur som dessutom har ett intro i d-moll. Det är för bra skit. Sen gick jag och Åsa till gläntan (eller "the hangout Place" som jag en gång kallade det) för att se melodifestivalen och ha det trevligt med folk. Själva festivalen var ju för deppig alltså. Inte ens en freaking banjo vägde upp. And that´s saying a lot. Efteråt pratade vi om fiolstråkar och var man verkligen inte vill ha dem. Knivar fick också vara med. Om detta inlägg haft en svensk rubrik hade det antagligen varit "knivar är lättare att förklara" eller "poppen är den nya punken". Det är Carl och Max som har sagt de citaten. (Jag kan vara så fel ute nu...) Vi gick till gympasalen, för det är så man jobbar här, men jag gick hem ganska fort för att sova. Eh. Ja. Det där sovandet blev mer att jag pratade med Hannah till halv fem eller något. "Du är uppe efter tre...av bra anledningar!", konstaterade hon. Chocken var total. Jag återupptäckte min brittiska på hennes begäran, och det var väldigt svårt men kul. Det var allt jag hade, så nu lämnar jag er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0