Att bli ihopblandad med sig själv

Crazy Town fick stå för rubriken idag, i alla fall typ. Det är alltså tisdagsmorgon och jag dricker frukost innan jag ska vandra till skolan och den Sigge-vecka som där ska börja. Men igår hade jag prov! Jag vet, det är helt uppåt väggarna sjukt. Jag och Alexzandra skrattade ikapp ("helt rimligt. Jag skrev om fisk." twittrade hon om det) och Christer var allmänt fail ("har du ingenting?"/lärarkandidat Mynta). Fun times. Vi hade också en massa rolig grammatik, och det uppskattade jag. Anna lackade ur på språket genom uttalanden som "det är så jobbigt med ord när man ska komma på fler än en!" och "svenska språket, det borde lägga ner!". Helt underbart. På kvällen hände inte vidare mycket, och nu är vi här. Börjar om sexton minuter. Kul. Så jag ville mest säga hej, jag lever och finns, så nu vet ni det. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0