bra skit, ändå

Hej kära människor!
Jag har haft bra tider. Eller ja, lagom bra tider. Igår var jag i radion igen. Jag var i studion och pratade om festivalen, låtskrivande (typ), visualitet och framför allt drog jag ackordskämtet. Awesome. Sen kom jag upp till Nässjö igen (måste inflika att mackorna jag åt på tåget var kaosgoda) och hade låtskrivardag. Tid tog det, men en del blir gjort. Sen vetefan vad jag ska med det till, men whatever.
 
Idag har vi bokat resa till Paris! Wiiii! Ja och världens bästa klass åker på studieresa och har det bra i maj. Pepp! Annars har vi inlett en Sigge-vecka och sjungit som vanligt. Jag sjöng mig till blodsmak och det är ju alltid positivt. Nu ska jag fortsätta uppgiftsskolka. Fun times.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0