We were born with nothing and we sure as hell have nothing now

Hej folk!
Nu har jag varit sådär dålig på att blogga igen som jag tyvärr är allt som oftast. Borde jobba på det. Men här händer inte så mycket faktiskt. I tisdags tittade klassen på en fransk film, så jag gick hem. Jag fick en annan film, men den lyckades jag inte se, för jag är otekniskare än en anka. (Och det säger inte lite.) Istället pratade jag med Hannah (<333) och sen sjöng jag som vanligt. Vi har börjat spela våra egenvalda låtar och det kommer bli så braaa. Alla tre låtarna är sviiinbra. So excite.
 
Igår gick vi igenom våra recensioner (...hm...ja) och hade diverse intressanta konversationer. Saker som "Nä, jag hatar Karin." och "eller...en båt" skrattades mycket åt, liksom olika titelförslag till kollektivromanen. Känns ju som att vara tillbaka på skrivargurpen och spåna antologititlar. Speciellt som Alexzandra i måndags sa "vi borde skriva en bok som heter "Måns Zelmerlöv har ingenting med det här att göra."" Ja, hon förstod referensen. Awesome. Det var i princip vad som hände igår. Jag lät bli att skriva en essay, så det ska jag göra n to the u. Den kommer bli så tråkig, så ni får inte ens läsa den. Så kan det va. Så jag ska väl gå och göra det då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0