Årets första listinlägg (föresatserna räknas inte okay)

-Romanskrivandet går framåt, faktiskt! Det var inte dåligt, enligt Sigge.
-Min sociala förmåga går dock bakåt...om förmågor går. Ja de går väl lika mycket som skrivanden antar jag. Hursomhelst gör den det.:(
-Jag tog tag i mitt liv och följde med Åsa och Anna till stan. Där köpte jag allt jag inte borde, men ville köpa. Helgen kändes bättre efter det (och en lång välgörande dusch för det var freaking kallt).
-Hannah är söt, speciellt när hon är full. Det visste jag inte.
-Gilmore Girls är det bästa jag vet. Så nu vet ni det.
-Lilla drevet varnar för sockrade drycker. Jag dricker dem ändå. Screw you.
-Skvaller över facebook med Elin gör allt lite bättre.
-Livet känns okay just nu, tro det eller ej. Men vi får se imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0