But it was not your fault, but mine

Hej kära läsarindivider!
Jag har haft en underbar dag. Så är det bara. Först sov jag länge och chillade med livet (och var arg på dumma människor). Sen gick jag över till Åsa och vi vandrade ner till caféet. Där fikade vi (shocker) och pratade om våra romaner, musik och olika folk på skolan. Vi gick sen hem till mig och sjöng. Rubriken är från Little lion man, som blev vår största hit. Eller...en av dem. Andra sådana var this is the Life, are you satisfied, bring me to Life, I´m not a robot och cellblock tango. Fabulous! Vi flyttade över till gläntan (så kan man inte säga) och åt mat, drack cider och...fortsätta sjunga. Akustiken där inne är simply to die for. Nu låter jag bli att sova ganska så mycket. God natt mina favoritmänniskor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0