Emma delar ut inbjudningskort till himlen

Personer som förtjänar en plats i himlen, enligt mig:
*Taxichauffören som blev jätteglad av att se mig och gjorde min dag mycket bättre.
*Linus som gav mig fika och positiv energi.<3
*Susanna på arbetsförmedlingen som var hur tålmodig som helst och orkade med oss och vårt kaos.
*Laoko som också har orkat med och skrev ett jättegulligt mail när jag kom hem.
*Hannah som höll mig sällskap när jag väntade på taxi i en timme.
*Åsa som tog mat till mig så jag inte behövde svälta.
*Mamma och pappa som har varit awesome hela veckan.
*Hattmannen för att han diskade min disk helt spontant. Okay det var pyttelite disk men jag blev glad ändå.
*Jag, för att jag är awesome.
 
Papprena är påskrivna och Renas anställning är klar! I feel great! Dagen är bra och jag är bra och allt sånt!

Kommentarer
Postat av: Olle

Kommer vi andra hamna i helvetet då?? :Ptycker du är lite elak.. hahaha

2014-01-15 @ 22:45:22
Postat av: Annoushka

Eller hur? Jag vill också komma till himlen! :)

2014-01-16 @ 08:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0