Jag kanske skulle söka upp någon yngre, som en fjäder i hatten

Hi!
Stevie: Självklart! Om jag har några blommor alltså. Men det har jag säkert.<3
Olle: Tack! Ja, klart jag ska spela i Eslöv :) it is a must!
 
Stopp 2 på mini-turnén avklarat. Detta betydde att sjunga för pensionärer i Jönköping med diktatorn. Rubriken refererar alltså till det fruktansvärt roliga i att han sjöng den raden (som jag redan nämnt) och inte till någon form av sanning. Han trodde att folk skulle tro det. Det gick hur som helst bra med sjungandet. Allt snurrar för att jag är så trött. Eller nä. Inte riktigt. Men typ. Det blev kort idag.

Kommentarer
Postat av: Diktatorn

Det gick ju väldigt bra för dig måste jag tillägga. Du får absolut överväga tanken att göra en större turné någon gång (jag vill helst vara med men det är en annan sak).
P.S. Jag sa inte att jag trodde det. Jag sa att det kunde se ut som det och att det därför fanns en liten risk.

2014-01-19 @ 22:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0