Livet är en bra plats. Livet är inte en plats, men ändå!

Rubriken: Något jag säger väldigt ofta, faktiskt. Oklart varför. Ja, jag säger båda meningarna, varje gång.
 
Det här har varit en bra dag. Jag har träffat lilla Agnes och gått på en walk som man bör (och fikat för det bör man också). Vi var artistiska och pratade om hur vi ska bli mer kreativa och såna grejer. Excite. Resten av dagen har jag försökt peppa inför imorgon. Jag har övat låtarna, lyssnat på gamla uppträdanden för att komma ihåg att jag inte är såå dålig och haft ett sångpass of doom för att må bättre. Det var riktigt bra, faktiskt. Jag var i chock. Jag har inte mycket mer att berätta, men ville säga hej denna dag också liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0