I let the summer fill my lungs

Idag är en bra dag, fast jag har bränt sönder mig ännu mer och det är jag emot. Mitt eget fel I guess. Jag har varit i Åhus och umgåtts med Diktatorn. Vi vandrade omkring eller snarare fram och tillbaka och kommenterade grejer. Speciellt "din mäklare" fick en del uppmärksamhet. "Memma! där är din mäklare!" blev standard. Han försökte också övertyga mig om att vi var i Danmark (och lyckades nästan :o) och sen glassbåtade vi! Sjukt god var glassen och vi hade väldigt trevligt. Han är bra, den där diktatorn. Och nu ska jag fira fölsedag!:)

Kommentarer
Postat av: Diktatorn

Jag hävdar fortfarande att min danska var helt fantastisk...
Diktatorn är kanske bra (går att diskutera) men han har en fantastisk vice diktator! Tack för idag!

2014-07-16 @ 21:36:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0