let´s make this short cause I need to sleep

Inspirerad rubrik va? Tro det eller ej, men inlägget blir ännu mindre inspirerat! Men jag har varit på sommarfest hos Marie och det var awesome. Jag pratade med en massa folk jag inte kände om banjos, det överdrivet berömda brödet (det var ju ett gott bröd, men alltså hur gott kan ett freaking bröd vara? No offence, Fredrik, som hade bakat det) och annat trevligt. Sen tittade folk på fotboll men jag gick in i köksrummet (det måste ju heta så? För det är ju inte köket, egentligen...) och umgicks med Marie, Karl och Sofie (ny och trevlig bekantskap för min del) vilket jag sen gjorde hela kvällen/natten. Vi sjöng en massa random låtar och Sofie försökte spela gitarr och ukelele (jag har lärt mig att det visst heter så...what) med varierande resultat. Marie var drinkblanderska åt mig och Karl och allt var mycket trevligt om än lite...intressant stundtals. När alla andra gått hem fortsatte vi festen och dansade omkring till klockan fem, för då körde vi ut dem och sov till klockan tolv för det kändes rimligt. Då var vi väldigt trötta och bakfulla (fast inte jag, yaaay I win) och det lät ungefär så här:
Marie: Vad ska du äta, Fredrik?
Fredrik: Jag vet inte. Skräpmat?
Marie: Men vad tog du i kylen?
Jag: Va?
Marie: Han öppnade ju kylen...
jag: Gjorde han?
Marie: Visst öppnade du kylen Fredrik?
Fredrik: Ja...
marie: Vad skulle du ha?
Fredrik: Jag vet inte.
Full koll hade vi. Jag åkte hem och kastade i mig en fryspizza (lyckligare får man leta efter) innan jag åkte för att repa med Jane Bond. Vi har nu satt hela den andra låten och det låter mycket bra! Inte alls som jag trodde, men det är hälften av det roliga tycker jag. Annars har jag mått väldigt dåligt idag rent psykiskt, men det blir nog bättre när jag har sovit...så det ska jag göra nu. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0