Listor är det bästa ni vet bestämde jag nyss

Idag har följande hänt:
-Var på stan med mina föräldrar och värme-dog.
-Åt en biskvi. Spännande grejer tyckte jag.
-Försökte sola, men solen försvann så fort jag gick ut. Vet inte vad jag gjorde för fel.
-Mamma fick ett bakryck och tre sorters kakor hände. Jag rullade mördegsbollar like a pro. Det blev konst.
-Mormor kom hit och åt middag och spelade kort. Jag förlorade men var mycket stolt över mormor som var awesome.
-Jag bokade inte biljetter för jag är uppenbarligen helt inkapabel att göra något vettigt. Seriöst jag måste skärpa mig någon jävla gång men det kommer officiellt inte hända.
-Det var en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0