Just sing, little darling, sing with me

Vilken trevlig dag det här är, nu när jag tänker efter. Den har mestadels spenderats i Skåneland. Jag har bara umgåtts med mina föräldrar, fikat jättemycket och tagit det lugnt. Sen åkte jag upp hit igen med ett sånt där snälltåg och mötte en st Johannes på stationen. Vi tog oss till skolan under en spännande syntolkning av Nässjö och jag insåg att jag visste väldigt lite om staden jag har bott i i ett år nu. Vi kom fram och mötte ett gäng mjölkdrickande filmlosers i datasalen innan vi gick hem till mig och repade låtarna inför på lördag. Jag fucking älskar att spela med en ordentlig gitarrist, bara så ni vet. Inget "huur ska jag spelaaa?" utan bara, well, spelande. Inte så att det gick smärtfritt ("men vad är det här för jävla sång? Jag hatar den!"), men det blir jävligt bra grejer! Nu när vi ändå pratar om musikaliska grejer kan jag nämna att Paris nu finns på youtube! Den kan ni ju lyssna på ifall ni känner för det. Det var allt jag hade idag.
 
Jag flyttar om fyra dagar. OMG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0