Now there´s green light in my eyes...

Alexzandra: Hej själv eller något!
 
Idag kom, som ni såg, Paris-boken! Den var jättefin. Vi spenderade förmiddagen med att signera varandras kollektivromaner studentmössa-style och skriva konstiga stafettberättelser. Sen hade vi en mini-releasefest för parisboken och det var trevligt. Cider och salta pinnar, I mean. Under eftermiddagen spelade alla en låt de gillar, för det tyckte vi var kul. Resultatet blev Count 93, Lundell, Dylan, opera, Kate Bush, Cornelis, Ben Harper, Ben Howard och Florence. Trevligt värre.
 
Efter skolan umgicks jag med Johannes och Hanna en stund innan jag var med i en podcast som foto-läraren hade om Sörängen. Jag kan ha betett mig helt okay. Ikväll har jag städat, pratat med diktatorn och chillat med livet.
 
Tre dagar. Shit is going down.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0