Rapport från Rävås flyttstädning AB

Ni anar inte så rent det är här just nu! Min kära mor och jag har flyttstädat like there´s no tomorrow hela kvällen och det syns. Det enda smutsiga är min dator. Det borde jag göra något åt, men jag har ingen lust. Men ja, om man ska ta dagen kronologiskt var jag i skolan först. Där spenderade jag och Alexzandra mest tiden med att äta chips, men vi pratade om sångtexter också. Det var mycket trevligt och vi sjöng olika visor. Dock inte ekorrn satt i granen, som jag tyckte. (Det tyckte jag egentligen inte. Det var bara väldigt roligt.) Sen genrepade vi musiken till imorgon och sen kom maaammaa. Så det är mest städning som har hänt. Mycket sådan.
 
Jag flyttar i övermorgon. Bra grejer ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0