Renen leif, sockenhoran och musslorna

Alltså. Mina rubriker. Jag vet inte om de är konstiga, tragiska eller båda. Men...ja.
 
Jag är i Skåne. Varför är jag nu det igen? Jo, jag skulle få en ny chans till giget som blev inställt förra veckan, nu i Arlöv (ja, jävligt classy, jag vet). Men tror ni inte Karl ringer när jag sitter på tåget och är sjuk, så vi inte kan spela? Jodå. Men det gjorde inget (förutom att jag gärna hade sjungit highway to hell i Arlöv, ändå coolt) för då kunde jag ju gå på Isas och Mickes flyttfest! De ska ju flytta till Umeå, de töntarna. Så jag mötte Elin och Olle och vi åkte ut till Ribersborg strand. På vägen dit pratade vi mycket förvirrat om sås, fiskpinnar, användandet av ordet mush och just musslor. Mycket musslor, var det. Elin var en sån, tydligen. Jag var bara en burhöna, för att jag "inte var frigående". Ett bihang var jag också. Jamen varför inte. Vi kom fram, träffade alla andra och grillade. Jag gillar att grilla. Kan vara därför jag har gjort det två gånger denna veckan. Eller bara för att det blir så.
 
Sen lämnade jag Elins och Olles sidor (eller ja det kan ha varit de som lämnade mig, jag vet faktiskt inte) och började umgås med de andra. Och alltså, varför umgås man inte alltid med folk man inte känner? Jag älskar det! Först återsåg jag Vera (nej inte den Vera som gick i min klass utan Vera som typ har nämnts någon gång äsch whatever) och hon var lika underbar som vanligt. Gav mig dricka, uppskattning och energi, inte nödvändigtvis i den ordningen. Sen mötte jag Hans, som bidrog med många samtal om renen Leif. Han har funnits på riktigt och det gjorde mitt liv fullkomligt, tills jag fick höra att han var död. Då blev jag ledsen, men jag hade så roligt åt att han hette Leif så det gjorde inget. Kort därefter mötte jag Oliver, A.K.A sockenhoran. Jag undrar vem det var som döpte honom till det? Det var inte jag, i alla fall. Honom hängde jag mycket med under kvällen, stundtals med inslag av Ekblad eller någon av tidigare nämnda individer. Folk badade, men jag avstod nu också. Jag är inte så badig, som Olle sa. Så, mycket bra kväll! Jag var bara jävligt glad och harmonisk hela tiden och det uppskattar jag. Främligar for the win, helt enkelt. Och såklart redan kända folk också. Jag har saknat mitt gäng och kommer sakna Isa jättejättemycket! Norrland, alltså nej. Jag är emot. Men nu ska jag sova, och det är jag för.

Kommentarer
Postat av: Blue

Läste "Skulle få en nu chans till ligget som blev inställt förra veckan."
Mvh ska inte läsa med voiceover.

2014-06-04 @ 14:23:30
URL: http://overkills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0