Cause when I´m with you baby I´m feeling less confused

Hej kära strangers!
Idag har varit en väldigt bra dag, skulle jag vilja påstå. Jag satt och studerade folk som skrev reportage (det är på riktigt inte mitt fel att jag inte skriver något, alltså på riktigt) och sen åkte jag, Åsa, Emma och Christer hem till Christer för att hämta hans dator. Det var en mycket spännande outing, även om vi blev besvikna på huset. Det var inte tillräckligt stort och det fanns inget torn! Kaos. Emma sprang omkring, tog på allt och sa "kan jag fåå den här?" ungefär hela tiden. Hon fick...ingenting. Väldigt söt var hon. Både hon och Åsa öppnade också dörren till hans sons rum, där sagda son låg och sov. Och de öppnade inte tillsammans utan en gång var. Hilarious. Efter lite graviditetspanik från min och Åsas sida (fråga inte) åkte vi och åt lunch. Det var buffé, vilket betydde pizza, kyckling, potatis och maaaassor av tsatsiki. Jag älskar tsatsiki men det visste ni nog redan. Jag var korkad och köpte en cola för 20 kr. Crazy. Följande hände också:
Christer: Du är ju tjej, du kan göra två saker samtidigt!
Jag: Nej. Det där är en myt. Jag kan inte, i alla fall.
C: Joho! Du kan prata och äta samtidigt!
Jag (stoppar en stoor bit kyckling i käften): Nääee!
 
Vi åkte hem igen och satt och skrev en stund till. Jag gjorde väldigt lite. Shocker. Sen gick vi (numera endast jag och Åsa) och åt korv med pommes. Vi fick det till middag alltså. Fantastic. Micke, Johannes och Ester ("the famous one!") joinade och sen musikade vi i samlad trupp. Och braaa gick det! Jag satte looooouuuuud-tonen i no light, no light och di mauer (Åsas solo-låt) var riktigt awesome! Rubriken (bästa kärleksförklaringen) är från miss li, som vi också körde. Och som om det inte vore nog sjöng vi pink med våra lungors fulla kraft. Awesome. Och nu ska jag lämna er.
 
(Igår hände ingenting. Så ni vet.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0