Det är inte en människa, det är en ost

Hej folk!
Idag har ändå varit bra. Speciellt eftersom jag hade skrattkramp när jag kom hem från skolan. Eller ja skolan och skolan. Vi hade skrivtid i global-rummet och det var mycket nice. Vi skrattade, skrev, pratade, fikade (som vanligt på sörängen) och skrev lite till. Det lät ungefär såhär:
Alexzandra: Om jag någon gång blir författare på heltid...
Åsa: ...Oj, vilken konstig mening.
(man skulle kanske varit där, men shit vad jag skrattade.)
 
"Bernard slår och Ingmar flyr, Emma går men Åsa styr."
 
Nu kom jag inte på fler catchy citat. Rubriken är signerad Emma Sundström...eller nä, kanske också mig. Eller? Jag vet inte men det var Emma som startade diskutionen om människor och ost. Nåja, ikväll har jag läst en fantastisk bok (skriven av en 92:a what jag är gammal) och städat undan lite. Det behövdes. Nu lyssnar jag gamla crazy Town och chillar med livet. Ha det bra, kära människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0