Det är mycket roligare att tänka om man inte kan

Hej allesammans!
Våra mörkerveckor är igång. Det märkte jag redan 02:47 när jag vaknade i starkt behov av en ipren. Fuuuun times. Dessutom regnar det, men det är inte det som gör att det är mörkt. Vi har två reportageveckor. Fast det är mest sitta-hemma-tid faktiskt. Jag ska researcha glass. Jag har inte gjort detta. Jag har istället spenderat dagen med att interneta och chilla med livet. Jag gör fortfarande båda sakerna. Men jag har också sjungit, och det har jag gjort ordentligt. Vi sjöng låtarna vi skulle, men sen fick vi välja själva ur "den gamla högen" och det blev flickan och kråkan (klassiker<3) och skriiik i form av miss li, metalica och Pink. Jag var sådär fint hostar-blod-hes efteråt. Jag älskar det. Något annat jag älskar är att prata med Hannah och tänk, att det har jag också gjort idag. Det borde jag göra oftare tycker jag. Nu rinner tiden iväg, så jag kanske borde spendera den på att sova. Det ska vara bra har jag hört. Vi får se om jag spontanvaknar lagom till frukost imorgon också, fastän jag inte har sovmorgon...förmodligen gör jag alltså inte det. Meh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0