Elien

Hej kära människor, hääär kommer ert riktiga inlägg! Sjukt va?
Igår hände exakt ingenting. Jag fick inte jobba med det jag skulle jobba med, så jag jobbade inte med någonting basically. Idag däremot, åkte jag till Lund! Det var jättelänge sen! Så jag är jätteglad. Fast nej, för det var jättesoligt i Småland och här är det ju skitväder! I am not fine with that.
 
Jag inledde min första Lund-helg in ages med att hänga med Elin. Var var vi, tror ni? Jadå. Vi var på subway förstås! Vi pratade om hennes nya och gamla flickvänner och rubriken skapades så här:
Elin: ...och undrade vad jag var för ett ufo...
jag: Du är ju ett ufo. En elien. Tack för mig!
Simply awesome. Sen flippade det ur och handlade mer om långt och svallande hår. I do not get. Men hon är underbar, den där Elienen. Det är hon verkligen. Och nu borde jag på riktigt sova. Sorry för kort(a) inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0