Exklusivt från datasalen

Ja minsann, jag sitter här och sällskapar med Åsa när hon fixar all the things inför imorgon. Då är det öppet hus här, förstår ni, så det är all business här. Som soundtrack har vi Douglas spellista (ja, han är också här, fast varför skulle ni bry er ni vet inte ens vem det är). Den innehåller en massa fina saker, bland annat my chemical romance. Noooooostaaalgiiiaaa. Just det, det påminner mig, Hannah har kommenterat. Hur kunde du inte veta vem trean var från början? Du måste varit trött eller något. Och det, i sin tur, påminner mig om att det där sifferinlägget var så himla dumt och att jag nog borde sluta skriva sånt. Eller eventuellt lösenordsskydda bloggen. Det funderar jag på riktigt på. Jag vill kunna lösenordsskydda vissa inlägg, men då måste jag nog byta till devote och det har jag verkligen ingen lust med. "skriv dina tankar i ett dokument!" nej. Not discussing it.
 
Så vad har hänt de senaste två dagarna? Inte vidare mycket. Vi har läst igenom alla reportage och de har varit bra. Mitt var sådär, och inget reportage heller. Vi diskuterade åldersskillnader (inte ett favoritämne hos mig at the moment, do not read into that btw) och störiga fotografer. De är mycket störiga om det inte framgick. Den här låten är tråkig, sluta tack. Jag peppar en ny överraskning. "Oops" säger Åsa. Det låter ju sådär. Hon är djupt fokuserad och den nya låten verkar också ganska tråkig. Någon grabb som sjunger något som låter som "I want my empty" med en massa reverb. Han låter ensam. Ja vi bloggar 2009 style, det kanske märks. Trummorna försöker bygga upp något. Undrar om grabben kommer hänga med? Ett gitarrsolo talade för sig själv. Nä men det var ju dagarna som skulle pratas om. Jag hade inget mer. Grabben rappar nu kan jag berätta. Eh, de listar olika köksgrejer? Varför? Har det något alls med "I want my empty" att göra? Jag vet inte. Undrar hur det går för Åsa. Jag vågar inte bryta hennes konsentration. Det kan bli jobbigt. Jag fick nu ett facebook-meddelande från Tora, som vill ha mina låtar. Söta. Nu tog låten slut, och Douglas lämnade oss åt vårt tysta öde. Taskigt tycker jag! Det blev ju helt tyst här nu. Men nu går jag och skriver alfabetsverser. See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0