List time

-"Vi är inte sådana som i slutet får varandra" är en sviiinbra bok. Läs den.
-Tvåsamhet är det läskigaste som finns. Hur ska det någonsin vara bra och hälsosamt? Huuur?
-Jag har tagit ett beslut: Jag ska börja svara i telefon.
-Jag har ingen aning om varför jag inte har svarat i telefon sen i typ september. Sjukt konstig grej.
-Jag hatar och älskar att sitta här en fredagkväll. Fredagskväll? Jag vet inte vad man säger.
-Gilmore Girls fick mig just att göra jättekonstiga ljud av glädje. Utan det vore jag ingenting. Eller ja. Någonting vore jag såklart. That´s obvious.
-Sjukt att man kan känna utan att det gör ont. Utan att det är himlastormande och våldsamt och kvävande och stalkigt. Sjukt I tell you. (don´t read into that okay)
-Klockan är jättelite och jag förstår inte riktigt hur.
-Jag älskar min utbildning så fucking mycket.
-Växer man någonsin upp? Blir saker någonsin helt okay?
-Antagligen inte.
-Det är okay för jag har cola.
-God kväll som hattmannen och hans flickvän skulle säga.

Kommentarer
Postat av: Marie

Har hattmannen flickvän?

2014-03-15 @ 08:54:30
URL: http://ismen.blogg.sehttp%3A//

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0