Någonstans i världen ligger det ett päron

Hej fina små saker!
Diktatorn: Detsamma <3
Idag är en bra dag. Ja jag är också lite förvånad faktiskt. Speciellt som jag inte kom på det förrän vid tre. "Men...jag mår ju bra!" gotta love it. Men ja, idag var vi i Eksjö på museum. Sigge hade en väldigt speciell dag och gav oss många skratt. På vägen dit utnämnde han Johannes till "Eksjö-kännaren" och höll en lång monolog om detta på stockholmska av någon anledning. Vä där fick vi lära oss ca allt om Albert Ängström som gick och läste hans alfabet bland annat. Fun times. Vi fikade och pratade om allt möjligt, och åkte sen till pigalle (kulturhuset/konsthallen) för att diskutera litteraturfestivalen i april och vår medverkan. Det blev ett väldigt trevligt samtal och Sigge freakade ut ännu mer. Sketchen "fel man på fel plats" och uttalanden som "nu har de låst, de jävla svinen." var top Comedy. Rubriken kan vara sagd av mig, eller Johannes, eller kanske en kombo. Alexzandra var också med på ett hörn, eller nej...det var nog Maria. Hej jag har koll. Not really.;) sen var det sjungande och det gick riktigt bra! Jag blir fortfarande sjukt stressad när inte allt går som jag tänker mig, dock. Ska jag spela musik ska jag bestämma, typ. Bra Emma och sådär. Men jag mår riktigt bra som sagt och det är fortfarade fint ute. Faaast det ska snöa på söndag. I hate Everything. Men nuuu måste jag skriva faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0