Sancho Pansa, this is me, I´m your Sancho Pansa

Jag kom på idag att jag glömde förklara gårdagens rubrik. Jag hade väldigt, väldigt konstiga tankar igår. En sådan (okay den enda) var "sjukt att tankarna sitter just i huvudet...att vi hör alla tankarna inne i huvudet...inte i typ handen. what." ingen förstod min fascination.:(
 
Idag har jag...verkligen inte gjort någonting. Jag har tittat på mush på youtube, ätit mat och gått på en ICA-promenad med Åsa. På det hela en väldigt trevlig dag. Rubriken är inte bara ett hello saferide-citat, utan också en referens till en något underlig twitter-konversation med Johannes. Något underlig kan eventuellt vara både en under- och överdrift. Men jag har alltså mest suttit här, och det märks. Vid middagen skrattade jag liiite för mycket åt trekanter med författare och fotografer (it did sort of make sense not really) och den underbara meningen "vi väntar på skymning". Skratt-terapi is the best. Jag har inget att terapia bort, but I do not care. Nu måste jag faktiskt överge er, och det mest för att mina ord nu är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0