SMS-lista fixad?

(Uppgift: Skriv en dadaistisk dikt! De andra klippte i tidningar, så jag tog meningar från olika SMS i min telefon. Featuring Diktatorn, Olle, Åsa, Agnes och en hel del Hannah. Och lite random styrelsestrangers.)
 

Sms-lista fixad?

 

Men allt börjar med tankar!

Det är det visst.

I hope so.

Just got up to make some noodles

Lite grejen med att gilla folk, tycker jag.

Vet du vad Emma?

Mmmm Emmor är bäst att ha

Nä, förhoppningsvis bara en var

We´ve solved the issues now anyway.

Roligt att höra!

Kan inte du sova hos mig?

Varför bestämma något?

Inte gull-britt, tyvärr

Nummer och kod?

Jag ska bara skriva lite om Boye…

I´m not sure about this thing.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0