The button that was never pushed

Hej alla små människor (och också stora)!
Nu är jag hemma och mellanlandar. Igår åkte jag ju till Skara för att träffa Hannah och även Fredrik och Lucy, men mest Hannah obviously. Först satt hon och jag och försökte vänja oss vid att faktiskt träffas (it´s been ages!) och sen kom de andra med semlor och konversation. I´m not complaining om man säger. Vi gick och handlade socker (i form av cola, godis och energidryck till Hannah) och sen lagade Fredrik sån där mysterisk vegetarian-mat. Själva matlagningen var väldigt trevlig (en alternativ rubrik till inlägget var "where the fuck is the korreantder?" just sayin) och vi sjöng en del. Framför allt the fray (say when <3) och en massa Lauren Aquilina, som vi kunde alla tre. Det var mycket fint...på sina ställen. Den "mysteriska" maten var just det, mysterisk, men också ganska så god ändå. Fast jag kommer inte äta det hemma för det. Så kan det va. Vi gick sen på en walk (för att undvika förvirring är "vi" jag, Hannah och Fredrik) där vi pratade om en massa djupa saker. Det var väldigt intressant och jobbigt samtidigt. När vi kom hem var klockan sova, så det gjorde vi. Rubriken är titeln (kanske) på den godnattsaga jag improvicerade fram till Hannah. Den var mycket vacker och innehöll texas-galaxer och annat fint. Pretty things.
 
Imorse vaknade vi, sådär som man gör, och sjöng väldigt mycket på what would you do innan vi gick upp. Konst, var det. Vi åt godis till frukost och allt var som det alltid är med oss. <3 nu är jag hemma och har spenderat kvällen med klassrumshäng och sjungande med Åsa. Mycket uppskattat. Dagen avslutades fint med att det låg kladdkaka i köket, som man fick ta av. Bra upplevelse, I must say. Bra dagar över lag. Vi ses på söndag!

Kommentarer
Postat av: Blue

I miss my brother's girlfriend!

2014-03-09 @ 05:14:47
URL: http://overkills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0