Oh no, I´ve said too much, I haven´t said enough

Den här dagen är ganska mögpuckad, fast på ett fint sätt...typ. Jag har mått jättedåligt, men jag har gjort bra saker ändå. Lyssnat på Florence och skrikit med litegrann (jag tror jag är i ett missbruk vänta så säger man väl inte), pratat med mamma, börjat städa lite (men det blir ju smutsigt igen på ungefär 3 sekunder alltså va) och fikat med Åsa för det var för länge sen. Hon är bäst om någon undrar...och det gör ingen för det säger jag jämt. Sen åt jag vindruvor till kvällsmat (det finns väldigt många vindruvor i en ask, seriöst, det är rätt insane) och tänkte på livet, typ. Rubriken sumerar det mesta. Imorgon ska jag sjunga i Skåne på riktigt. Bra ändå. Eller jag vet inte, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0