cause you´re a hard soul to save, with an ocean in the way, but I´ll get around it

Livet och jag är inte bästa vänner för närvarande. Igår var dock helt okay, egentligen. Jag och Johannes konstaterade att allt är boktitlar, och det har fortsatt idag, fast då mest för andra. Världen är alltså en boktitel. Typ. Vi hade världens sämsta musiklektion. Alla var dåliga. Eller okay. Johannes och Micke var väl inte så dåliga förresten. Men vi andra. Och idag har väl också funkat. Vi har Niklas (vilket ni snart ska få se bevis på) och poesiandet flyter väl på. Folk är omväxlande fina och jobbiga.
 
Men mest är det mig själv som stör mig. Jag orkar inte med mig. Jag är på mitt sämsta just nu. Sådär våldsam, överdriven, överanalyserande och beroende. töntigt, I say! Jag är emot konseptet. Det är så himla överskattat känenr jag. Det var mest det jag ville säga. Att det mesta är överskattat och mögpuckat. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0