Do I really feel the way I feel?

Idaaaag kom kollektivromanen från tryckeriet! Helt insane! Jag har liksom träffat den! Jag försökte läsa den, men då var det fel bok. Synd. I övrigt har dagen mest flutit på. God mat, skola, väldigt snabb stan-trip med Åsa och Hanna och sen musiklektion. Jag tog den snyggaste loud-tonen hittills. Nöjd, känner jag mig. Nu kom jag på att jag inte har gjort något av det jag ska göra. Eh...hejdå. Nej vänta! Rubriken. Vi spelade lite efter själva lektionen och just låten i denna (Walking in Memphis) var en sådan. Jag oktaverade och var mycket glad. Jag älskar att oktavera, men då måste man duettera med grabbar och det händer ju inte så ofta. Nu, hejdå på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0